lillaaprikosen

Alla inlägg under april 2012

Av lillaaprikosen - 3 april 2012 19:04

Hej igen! Förlååt för att jag ej bloggat på ett braaaaa tag... :/ men nu gör jag iaf ett inlägg, förmodligen inte så bra men ändå :P

Jag har bara spontant blivit beroende av Michael Jackson. Tkr han är sjukt bra, och äääälskar hans danser <3. Han sjöng och dansade ju inte bara, utan skänkte en bra summa pengar till välgörenheter av olika slag, vikket är väldigt bra tkr ja <3. Vet att han är död, men ändå... ;-) älskar han ändå! Jag vill bara typ "tacka" honom för att han har existerat och förändrat världen och gjort den bättre. Han brydde sig sååå mkt om andra, och typ inget om sig själv. Även om han hade en förfärlig uppväxt, så försökte han alltid att le. Här kmr en sång som alltid får mig att gråta:


Tjao! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som går i sexan, asså snart 13 år. Jag kallas Allum (jag vill inte nämna mitt real name). Jag har startat en liten blogg för skoj skull, för att se om det händer nåt (haha). Jag älskar hästar + ridning och att skriva, läsa, shoppa m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra :)
 Inte så bra
 Sjukt rolig!
 Helt kass, lägg ner skiten!
 Rolig, men prata mer om dig själv :)
 Helt okej, jobba lite mer med den bara!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok :-)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards